lördag 19 juli 2008

Så vad skriver man egentligen i sitt första inlägg??

Jag är ingen bloggare... Hmm så vad e de jag håller på med då? Bloggare har i min värld tidigare bara väckt förakt, nej det var för starkt... bloggare har inte betytt någonting, har varit likgiltig. Så vad e det då som får mig att testa detta moderna mirakel? har på senare tid läst i en blogg, flera faktiskt och man får ju vad man letar efter. Vill man hitta någon som tycker si eller så är det bara att söka.. "Det finns idioter till allt" som någon har sagt. O de e ju sant, jag e troligtvis en av dom ur någons synvinkel. Men det är väl det som är charmen med bloggandet.

Man skulle nog kunna likna det vid Speakers Corner i London, ett forum för demokrati. Sen kanske man blir avlyssnad o registrerad på vägen.. "All for the greater g$$d". Men jag har bestämt att jag ska ställa mig på pallen där i parken o berätta hur jag ser på saker och ting. Sen om någon vill läsa, vem vet.. Men det e inte det som känns viktigt för mig. Jag fick helt enkelt bara lust att skriva.

//MadMan

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 a MadMan's point of view. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan